Reklamacje

W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z instrukcją.

Szczegółowe informację znajdują się w regulaminie naszego sklepu pkt. 6- reklamacje.

Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki. 

Formularz powinien zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie produktu i przyczyn reklamacji, data zakupu oraz wystąpienie wad.

Należy pamiętać o odesłaniu towaru wraz z dowodem zakupu.

Wysyłki reklamowanych produktów należy dokonać na adres:

Naturalna Przystań
Anna Siemaszko
ul. Brzozowa 2, 82-300 Elbląg

Reklamacji również można dokonać majlowo: naturalnaprzystan@gmail.com oraz telefonicznie 608 864 840

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrotu towaru. 

  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl